Veldig bra bok, som berører noe så sentralt i livet vårt som "frihet". Snyder klarer å gå i dybden på alt dette som frihet består av. Samtidig, boken er full av repetisjon og mange ideer som passer kun til USA. Særlig når man bor i Europa, er hans "radikale" påstander ikke radikale, som gjorde meg ganske trist over at de er fremdeles radikale i USA.

Snyder er en intellektualist, men samtidig har vært gjennom så mye og jobbet med så mange forskjellige folk, kulturer og språk, at han klarer å inkorporere det i sine uttalelser.

Boken leses av og til som en grei fortelling, mens av og til er setningene så kompliserte at man trenger å lese en avsnitt flere ganger for å forstå. Mye interessant om historien til USA og Europa, med forskjellige overraskende assosiasjoner.

Fantastisk som en bok i en bokklubb!

The story is getting better and better! And I love the drawings, the emotions that emanate from the pages.

But why such an ending?! Now I'm almost scared for reading the next part.

Very cosy, slowdown kind of book. Although the ending is quite energetic and leaves you with need to read further.

I love the tips for camping that are hidden in the story. And many cosy sounds that are written both in Japanese and English.

Very exciting ending!

More details of William's and Louis' life, some new enemies, but this is probably the weakest part until now.

James Bonde showing off and Jack the Ripper saving lives!

Read in one go. Fascinating story!

Og, this is getting interesting! 🧐

Really good, but sometimes so grim. It's good that the drawings are black-and-white or else I'll be even more scared when reading.

It's getting better and better. Sherlock is amusing 😅

This book is like a nice cup of warm herbal tea.

Interesting although the figures are very similar to one another, so sometimes it's difficult to know who is drawn where.

Åh, det er så spennende!

Kjempe bra, slik som forventet

Pretty, melancholic drawings and a great story!
The characters are so likeable and true.
Will definitely read more volumes.

Gripende historie om hvordan livet til pårørende endres av en mord på en ung jente.
Forfatteren har en interessant måte å beskrive det, som kan virke forvirrende, men samtidig er veldig reell. Veldig bra!

Ciekawe i przekornie napisane.

Gripende historier, veldig reelle.

Hillarious and something each parent can relate to.

View

Difficult to read sometimes due to many digressions, but eye-opening and ahead of their time.

View

Magical, thrilling, eye-opening theory about the power of literature. How to heal yourself with books.

View